اسلاید و مقاله شبکه های حسگر بیسیم

اسلاید و مقاله شبکه های حسگر بیسیم: امروز برای شما یکی از پروژه های مربوط به رشته نرم افزار و شبکه رو در نظر گرفتیم. این پروژه شامل یک مقاله کامل و مفید در مورد شبکه های حسگر بی سیم هست که کاملا بهینه هستش و تمامی قوائد مقاله در اون رعایت شده. همچنین یک فایل پاور پوینت دقیق و تنظیم شده جهت ارائه توسط ویدئو پروژکتور همراه با این مقاله ارائه شده. این پروژه برای دانشجویان رشته نرم افزار (کاردانی – کارشناسی – ارشد – دکتری) مناسب هست و به عنوان پروژه دروسی مانند “شیوه ارائه مطلب” و همچنین درس “شبکه” قابل ارائه هست.

این پروژه چندین بار در دانشگاه های مختلف ارائه شده و هر بار هم بالاترین نمره رو دریافت کرده. قابل توجه دانشجویان رشته کامپیوتر، این پروژه قطعا کامل ترین نمره رو برای شما به همراه داره. همچنین فایل همراه با این پروژه تمامی قوائد پاور پوینت سازی رو رعایت کرده و هر بار استادان رشته کامپیوتر این اسلاید و این پروژه رو تحسین کردند

تصاویری از اسلاید ارائه شده همراه با این پروژه:

 

اسلاید و مقاله شبکه های حسگر بیسیم

 

در این مقاله با شبکه های حسگر بیسیم و  اجزای آن متشکل از انواع گره ها ، ساختار گره ها ، با ساختار و معماری شبکه های بیسیم که متشکل از شبکه های خودکار و نیمه خودکار است آشنا میشویم. همچنین امنیت این شبکه ها را از جهات مختلف برسی میکنیم.(اسلاید و مقاله شبکه های حسگر بیسیم)

شما با مطالعه ی این مقاله اطلاعات جامع و مختصری در مورد نحوه ی به کار گیری این شبکه ها و محدودیت های بکار گیری آن و همچنین طریقه ی اعمال امنیت با توجه به محدودیت های سخت افزاری، کسب خواهید کرد. (اسلاید و مقاله شبکه های حسگر بیسیم)

 

اسلاید و مقاله شبکه های حسگر بیسیم

(بخش هایی از مقاله:)

۱-مقدمه

پیشرفت فناوری ساخت مدارات مجتمع [۱] زمینه ساز ایجاد شبکه حسگر بیسیم است. این نوع از شبکه ها شدیدا با محیط فیزیکی خود در ارتباط بوده و فعل و انفعالاتی را با محیط اطراف خود انجام میدهند. امروزه استفاده های فراوانی از این نوع از شبکه ها میشود؛ به عنوان مثال، درب های چشمی خودکار، هواشناسی، زلزله نگاری و … همگی از شبکه های WSN استفاده میکنند. (اسلاید و مقاله شبکه های حسگر بیسیم)

۲-تعریف

شبکه ی حسگر[۲]/کار انداز[۳] شبکه ایست متشکل از تعدادی گره[۴] کوچک که در هر گره تعدادی حسگر و کار انداز وجود دارد. وظیفه  حسگر ها جمع آوری اطلاعات در محدوده کاری آنهاست. حسگر ها اطلاعات را جمع آوری کرده، آنها را به سیگنال های الکتریکی تبدیل نموده و برای کار انداز ها ارسال میکنند. کار انداز ها نیز وظیفه دارند که سیگنال ها را دریافت نموده و آنها را به چاهک[۵] ارسال نمایند. چاهک ها وظیفه ی جمع آوری اطاعات را دارند و آنها را در اختیار گره مدیر وظیفه قرار میدهند. گره مدیر وظیفه هم گرهی است که کاربر یا مدیر شبکه از طریق آن با شبکه ارتباط برقرار میکند. این فعل و انفعالات همیشه در شبکه حسگر وجود خواهد داشت. در اینجا قابل ذکر است که رسانه ی انتقال در این شبکه ها “بیسیم” است (مانند اینترنت، ماهواره، سیگنال های رادیویی و …).

 

اسلاید و مقاله شبکه های حسگر بیسیم

 قیمت : 12000 تومان

خرید این محصول